Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow Me | Home|

I Love Them !

Thursday 7 June 2012 | 09:33 | 0 *Alone
hai semua kwan2!!huhu..epy der smalam aq kua bndor~pnat un ad..aq g teruntum first..pas2 mlepas ke megamall!!best tu...aq prgi tgk wyang cite jalan kembali bohsia 2..best doe..lwak un ad!!g mkan kfc...fuhh.kt teruntum aq bli sandal!!sandal aq ptos dipijak bestfriend aq yg diberi nama haiza~
haha..tp niat aq mmg nk bli tpon sandal bru un..last2 ptus sndiri...ary ni besday haiza.tp aq ase bkan aryni..haha
tp mmg blan 6..tp bkan aryni la..xtao la klo aryni...haha...ok la chow..
soe la tong pad nmpak!!ni dlam toilet mega =)

Older Post | Newer Post
Meet The Narrators



Puteri . Amiera . Intan . Eza . Zuyu . Hello earthlings . We are friends till jannah . We love being us . Hate us , step off . Byee .

Navigations

Diaries The Narrators VVIP

I Love You




Now Playing




I Love Music :*

Edit By :: P.A.I.E.Z