Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow Me | Home|

I Love Them !

tenkiu to UYA!! (n gud luck to myra)
Thursday 7 June 2012 | 05:50 | 0 *Alone




 

emmm...act,,ak xtao nk ckp pe la...kpd our lovely fwens NASRATUL ULIYA....tenks bbnyok...comey blog PAIEZ skunk...hehe...ko pnyer blog pe kurgnyer an...ag comey.....

n x dlupe jgak kpd myra yg amat dsayangi...slamt mnjalani pmbedahan buang TONSE mu 2 eak...haha

tarikh un da tkor kpd ary ahad brsamaan 10 jun 2012...

ckp psal tarikh tsebot...kteorg da kne blek hostel ku pnjara ku...huhu....ko dpt cti extra tape la...tape2 kami always pray you eak...

ak ase ni je kowt yg nk dtulis....kbye...
 
 
sincerly from: POOYIE






Older Post | Newer Post
Meet The Narrators



Puteri . Amiera . Intan . Eza . Zuyu . Hello earthlings . We are friends till jannah . We love being us . Hate us , step off . Byee .

Navigations

Diaries The Narrators VVIP

I Love You




Now Playing




I Love Music :*

Edit By :: P.A.I.E.Z