Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow Me | Home|

I Love Them !

entah =='
Sunday 5 August 2012 | 09:11 | 0 *Alone
 
sedar x sedar esok aq nk exam!!ary ni blik ostel..pffft=.=
cptnyer mse berlalu..aq xpuas aty agy duk kt umh..hehe...tp ble lama2 bsan plok..coz xad kwan..bkn tepon aq b'bunyi un aq duk umah..spe la nk text aq!!duk dpan buku tnggu je fon bunyi(woiceyh,koya study jewp)
haha...susoh2 klo jd org mengharap ni..huhu.dh la aq kena tipu..anak pauzi yang kental ni kena tipu...tabik2..mlas nk ingt sal td..kenangan terindah je lah =)

Older Post | Newer Post
Meet The Narrators



Puteri . Amiera . Intan . Eza . Zuyu . Hello earthlings . We are friends till jannah . We love being us . Hate us , step off . Byee .

Navigations

Diaries The Narrators VVIP

I Love You




Now Playing




I Love Music :*

Edit By :: P.A.I.E.Z