Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow Me | Home|

I Love Them !

exam fever =='
Sunday 5 August 2012 | 06:16 | 0 *Alone

semua dh tahu blog kami dh berhabuk..mlas nk update!!hahaha..esok aq akan blik rumah yang aq sewa selama 5tahun kt INDERA MAHKOTA a.k.a IM...bngaa kot duk c2...pas2 ary selasa p0wn bermulanyer exam..yeayh mmg aq suka pun..huhu..slasa 2 exam bm,bi,bak..killer doe..pfft ='=.superb ar atur jadual...pom5 5 tryer sbp..woo woo..say goodluck to wisdom..aq harap batch aq dpat la kan 2.10 lam exam kali ni..go savant go..(enth btol ke x pointer 2)hehew...harap aq leyh lakukan terbaekk...yeayh!

 remember ALLAH =)
                                      from:::intan <3

Older Post | Newer Post
Meet The Narrators



Puteri . Amiera . Intan . Eza . Zuyu . Hello earthlings . We are friends till jannah . We love being us . Hate us , step off . Byee .

Navigations

Diaries The Narrators VVIP

I Love You




Now Playing




I Love Music :*

Edit By :: P.A.I.E.Z