Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow Me | Home|

I Love Them !

final exam dah habis
Friday 19 October 2012 | 09:54 | 0 *Alone
 
lame tak update blog 
dah bersawang dah blog nie,
(jap ye,nak bersihkan blog yang bersawang nie)
dah bersih!
exam is around the corner
eh silap lah!
exam dah HABIS lah
dengan berakhirnya final exam 2012
maka berakhirlah zaman form 2 kami,
tau depan dah form 3!!
 
 
sedeh pulak rase,
tapi seronok sangat tengok form 3 habis PMR,
wajah masing-2 jelas mengatakan yang diorang happy sangat 
tapi
bukan senang nak jadi macam tu
panjang perjalanan nak sampai ke tahap tu
 
 for P.A.I.E.Z. (^_^)  :
-ini mase untuk berubah
- sampai bile kite nak tengok je orang lain berjaye,kite jeles kan,so,kite pon kene jadi macam diorang,
- tak de ape yang mustahil dalam dunia nie
-aku yakin korang pon boleh.
akhir kata,
meen,eza,bedah,intan,
korang lah hidup aku kat intek,
dengan korang,aku tak pernah lupe cara nak ketawe
aku hargai korang sangat-2
ingat tau,ape-2 pon jadi,aku sayang korang sampai bile-2,
friend till jannah
  
                                                           jari mira yang taip  =)

Older Post
Meet The Narrators



Puteri . Amiera . Intan . Eza . Zuyu . Hello earthlings . We are friends till jannah . We love being us . Hate us , step off . Byee .

Navigations

Diaries The Narrators VVIP

I Love You




Now Playing




I Love Music :*

Edit By :: P.A.I.E.Z